برنامه بدنسازی هندبال

ورزش هندبال به چه صورت است ؟ 

ویکی پدیا اینگونه تعریف میکند که :

هندبال ورزشی گروهی است که دو تیم شرکت‌کننده هر کدام دارای هفت بازیکن هستند، از این هفت بازیکن، یک نفر به عنوان دروازه‌بان جلوی دروازه می‌ایستد در ورزش هندبال بازیکنان برای کسب امتیاز باید توپ را درون دروازهٔ حریف جای دهند. در این ورزش از دست برای پاس دادن و شوت کردن استفاده می‌شود. در هندبال تیمی برنده است که تعداد گل بیشتری بزند. این بازی در اواخر قرن نوزدهم میلادی در دانمارک ابداع گردید.(هندبال به شکل کنونی در سال ۱۹۱۲ میلادی در برلین ابداع شد) مدت استاندارد بازی هندبال دو نیمهٔ ۳۰ دقیقه‌ای است. هندبال داخل سالن، هندبال روی چمن، هندبال ساحلی (شن‌بال)، هندبال چکی، هندبال آمریکایی و هندبال گیلیک، انواع مختلف هندبال هستند. به هندبالی که به صورت امروزی و در داخل سالن انجام می‌شود، هندبال تیمی، هندبال المپیکی و هندبال اروپایی نیز می‌گویند. هندبال روی چمن و هندبال چکی از انواع خارج سالنی هستند که در گذشته بیشتر مرسوم بوده‌اند. نوع دیگر هندبال که در ساحل‌ها برگزار می‌گردد، هندبال ساحلی یا شن‌بال (به انگلیسی: sandball) است. شکل و روش هندبال آمریکایی و هندبال گیلیک کاملاً با هندبال مرسوم و آنچه که در المپیک برگزار می‌گردد، متفاوت است. ورزش هندبال ورزشی سریع و دارای برخوردهای بدنی فراوان است. یکی از بازیکنان مطرح هندبال نیکولا کاراباتیچ ( از تیم فرانسه ) است.

این برنامه بدنسازی تخصصی هندبال که زیر مربی بدنساز تخصصی هندبال نوشته شده است مناسب برای نیمه حرفه ای و حرفه ای ها، رده سنی نوجوان به بالا میباشد . همه ما از اهمیت بالای نقش بدنسازی در هندبال خبر داریم و از اون مهم تر نقش یک برنامه تمرینی برای پیشرفت در هندبال به همین منظور ما برای شما یک برنامه تخصصی را اماده کرده ایم . تا شما همراهان عزیز به جایگاهی که لیاقتش را دارید برسید .

برنامه بدنسازی هندبال

اهمیت بدنسازی در هندبال به چه صورت است :

ورزش هندبال  یک ورزش قدرتی و سرعتی است و یک بازیکن باید در کنار قدرت و سرعت خود یک سیستم عصب عضلانی بسیار قوی داشته باشد تا در شرایط سخت بازی بتواند یک تصمیم خوب برای به دست آوردن امتیاز بگیرد . امروزه بدنسازی هندبال حرکتهای های پلومتریک و هوازی این کم و کاستی را به یک نقطه قوت برای هر بازیکنی تبدیل خواهد کرد . بیشتر از تیم ها و بازیکنان سطح بالای جهان از سیستم بدنی و عضلات قوی در ناحیه پایین تنه، میان تنه و بالا تنه میباشند که این تیم ها و بازیکن ها از دیگر افراد متمایز شده اند و به یک بازیکن تمام و عیار تبدیل شده اند .

برای خرید برنامه بدنسازی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید . 

تخفیف ویژه، فقط تا مدت محدود

در طراحی نوع تمرینات چه فاکتورهایی باید مورد توجه قرار گیرد؟

  • افزایش توان بدنی
  • بالا بردن سطح تکتیکی بازیکنان
  • ایجاد و پرورش روحیه همکاری،جنگندگی،شکست ناپذیری و…
  • افزایش هوش بازیکنان

البته همیشه وجود تمام فاکتورها در یک تمرین میسر نیست ولی تمریناتی ک تلفیقی باشند بازدهی بیشتری دارند این همان هنر مربیگریست ک چگونه تمرینات را طراحی کند تا شما را به نقطه ایده آل برساند . 

شروع پیشرفت ویا ناکامی شما از طراحی تمرینات اغاز میشود!

معمولا اکثر مربیان ب فاکتور های ۱و ۲ توجه دارند و هرکدام ب اندازه توان خود سعی در پیشرفت دارند ولی باید در نظر داشت آنچه میتواند شمارا ب جلو ببرد و نمودار رشد تیمی شما را با شیب تندتری حرکت دهد توجه ب هر چهار فاکتور است

ب نظر بنده ضروریست در هفته یک یا دوبار تمرینات فکری برای بازیکنان طراحی شود در تمرینات توجه ب بعد روحی بازیکنان و پرورش آن مانند یک موتور محرک عمل میکند پس در طراحی تمرینات با هوش تر عمل کنیم.
وبهتر است تمریناتی ک طراحی و انجام میدهید را یاداشت کنید و هر ۲ ماه یکبار نمودار رشد تیم خود رابرسی کنید،با این کار شما میتوانید نقاط ضعف و قوت تمرینات خود را پیدا کنید و طراحی تمرینات خود را اصلاح کنید.

سوالات متداول مشتریان : 

این برنامه برای چه کسانی مناسب است ؟ 

به طور کلی این برنامه برای دوستانی که در سطح نیمه حرفه ای و حرفه ای هستن و رده سنی نوجوان به بالا هستند مناسب میباشد . این برنامه کاملا تخصصی نوشته شده است و تمام گروه عضلانی که یک بازیکن در ورزش هندبال نیاز دارد را درگیر میکند .

آبا از این برنامه برای بانوان هم میتوان استفاده کرد ؟ 

بله این برنامه مورد استفاده برای بانوان هم میباشد فقط با توان کمتر این حرکات را انجام دهند و نقش بدنسازی را کاملا جدی بگیرند . 

دوره زمانی این برنامه چند روز است ؟ 

دوره زمانی این برنامه ۴۵ روز میباشد که در دخال فایل توضیح داده شده است . توجه فرمایید که حتما ۴۵ روز را کامل انجام دهید و صبر و حوصله به خرج دهید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید . 

آیا این برنامه در مواقع ضروری پشتیبانی هم دارد ؟ 

 به صورت کلی برنامه با توضیحات کامل و واضح میباشد اما بله در صورت وجود مشکل در برنامه برای پرسش و پاسخ میتوانید با شماره تماسی که در اخر برنامه تمرینی هست تماس حاصل فرمایید . 

 

دکمه بازگشت به بالا

سرزمین والیبال، پس از سال‌ها تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات ورزشی، با افتخار نام و برند خود را به آرا فیت تغییر داد.

همین الان برنامه رشته ورزشی خودت رو دریافت کن!