برنامه بدنسازی اسکیت

ورزش اسکیت از نگاه ویکی پدیا : 

اسکیت به عنوان اسم (به انگلیسی: Skate) به وسیلهٔ اسکیت و در حالت فعل (به انگلیسی: Skating) به گروهی از فعالیت‌های ورزشی گفته می‌شود که شامل سبک‌ها و رشته‌های گوناگونی می‌باشد:

اسکیت روی یخ، حرکت بر روی یخ با استفاده از کفش‌های اسکیت یخ

  • اسکیت نمایشی
  • اسکیت سرعت
  • اسکیت آلپاین و دانیل
  • اسکیت سرعت مسیر کوتاه
  • هاکی روی یخ
  • اسکیت رولر
  • اسکیت اگرسیو اینلاین
  • اسکیت بردینگ

 

اهمیت بدنسازی در ورزش اسکیت

ورزش اسکیت یک ورزش قدرتی و سرعتی می باشد که به هماهنگی عصب و عضله نیاز دارد. یک اسکیت باز باید در کنار قدرت و سرعت خود بدنی انعطاف پذیر داشته باشد تا در شرایط سخت مسابقات بتواند خود را از دیگر رقبا جدا کند و امتیازات بیشتری کسب کند. امروزه بدنسازی این کم و کاستی را به یک نقطه قوت برای هر اسکیت بازی تبدیل کرده است . همانطور که مشاهده می کنید مخصوصا در ورزش حرفه ای اسکیت بیشتر بازیکنان سطح بالای جهان از سیستم بدنی و عضلات قوی در ناحیه پایین تنه ، میان تنه و بالا تنه برخوردار هستند که همین امر موجب تمایز این ورزشکاران از دیگران شده است.

به یک اسکیت باز حرفه ای تبدیل شدن دور از دسترس نیست تمام اسکیت بازان تراز اول دنیا مثل همه شما از همین جایگاه شروع کرده اند و به موفقیت رسیده اند. همیشه این سه کلمه رو تو ذهن خودتون داشته باشید تمرین، تمرین و دوباره تمرین همچی با تکرار و تمرین درست میشه اینو یادتون باشه !

برای خرید برنامه بدنسازی تخصصی اسکیت میتوانید از لینک زیر استفاده کنید. 

بدنسازی اسکیت

سوالات متداول مشتریان : 

این برنامه برای چه کسانی مناسب است ؟ 

به طور کلی این برنامه برای اسکیت بازانی که در سطح نیمه حرفه ای و حرفه ای هستند و رده سنی نوجوان به بالا هستند مناسب می باشد. این برنامه کاملا تخصصی نوشته شده است و تمام گروه عضلانی یک اسکیت باز را را درگیر می کند .

آبا از این برنامه برای بانوان هم میتوان استفاده کرد ؟ 

بله این برنامه مورد استفاده برای بانوان هم میباشد. 

نکته مهم: (از وزنه های سبک تری استفاده نمایید. مخصوصا در هفته های اول)

دوره زمانی این برنامه چند روز است ؟ 

دوره زمانی این برنامه ۴۵ روز میباشد. که در داخل فایل توضیح داده شده است. توجه فرمایید که حتما ۴۵ روز را کامل انجام دهید و صبر و حوصله به خرج دهید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید. 

آیا این برنامه در مواقع ضروری پشتیبانی هم دارد ؟ 

 به صورت کلی برنامه با توضیحات کامل و واضح میباشد. اما بله در صورت وجود مشکل در برنامه برای پرسش و پاسخ می توانید با شماره تماسی که در اخر برنامه تمرینی هست تماس حاصل فرمایید. 

دکمه بازگشت به بالا

سرزمین والیبال، پس از سال‌ها تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات ورزشی، با افتخار نام و برند خود را به آرا فیت تغییر داد.

همین الان برنامه رشته ورزشی خودت رو دریافت کن!