تبلیغات

بازدیدها: 157

یک سوپرایز ویژه برای والیبال دوستان عزیز یک کلیپ تمرینات بدنسازی جهت افزایش پرش وقدرت والیبال به صورت اختصاصی طراحی کرده ایم امیدداریم در دوره های ذکر شده در فیلم به نتیجه مطلوب برسید و ماراهم به دوستان خود معرفی کنید با تشکر .

تاثیر پرش در والیبال :

پرش در والیبال را جدی بگیریم داشتن پرش خوب در کنار قد بلند یک بازیکن ایده آل میسازد البته نا گفته نماند خیلی از بازیکن ها با رنج قدی ۱۸۰ تا ۱۹۰ برای پر کردن ضعف قدی خود پرش خودرا افزایش میدهند و به همین دلیل این دسته از بازیکن هارا به سطح بالا تبدیل کرده است ، شما برای بالا بردن ارتفاع اسپک و دفاع خود باید نسبت به قوی کردن عضلات خود اقدام کنید و نه تنها عضلات پایین تنه و پا بلکه تمامی عضلات را تمرین دهید در نظر داشته باشید که افزایش پرش یک پروسه زمانی طولانی را در پی دارد و با تمرین و تکرار این مشکل حل خواهد شد .

نکته : همیشه این جمله رو تو ذهن خودتون داشته باشید که همچی با تمرین وتکرار درست میشه به بهانه ی همین جمله ما این ویدیو بسیار کاربردی را برای شما اماده کرده ایم که نهایت استفاده رو از این ویدیو ببرید و پیشرفتی در ورزش والیبال داشته باشید .

جمله انگیزشی امروز: هر کس بخواهد کاری را انجام دهد راهش را پیدا می‌کند و هر کس که نخواهد کاری را انجام دهد بهانه اش را

در ادامه می‌توانید ویدئوهای این مجموعه را تحت عناوین زیر مشاهده نمایید:

  • افزایش پرش
  • افزایش پرش در اسپک
  • افزایش پرش در دفاع
  • هماهنگی عصب و عضله
  • افزایش پرش طولی
  • افزایش پرش عمودی
  • افزایش قدرت عضلانی

تبلیغات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *
شما می توانید از این استفاده کنید HTML برچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>