تبلیغات

بازدیدها: 511

سلام به شما دوستان عزیز یک ویدیو اختصاصی از تمرینات تخصصی بدنسازی والییال در محور ( چابکی و افزایش پرش در والیبال ) زیر نظر مربی آکادمی تیم ملی والیبال کشومون جناب اقای طاهر گرافر آماده کرده ایم امید داریم نتیجه مطلوب را دریافت کنید با تشکر .

چکیده این ویدیو:

این ویدیو یکی از بهترین پکیج های تمرینات تخصصی بدنسازی والیبال میباشد که بسیار سطح بالا و باعلم جدید طراحی شده است نکته مهم این ویدیو تاثیر بسیار زیاد این تمرینات روی بازیکن میباشد . جرکات را در کنار تمرین والیال و بدنسازی خود میتوان انجام داد .

توجه داشته باشید این تمرینات را با ۶۰ الی ۷۰ درصد انجام دهید.

حرکات را در ۳ یا ۴ ست در حد توان انجام دهید .

همیشه با یاد داتشه باشید که چابکی و هماهنگی عصب و عضله یکی از مهمترین فاکتور های یک والیبالیست میباشد که باید به نقطه قوت خود برسد . این هماهنگی و پیشرفت ها همه از تمرین و تکرار به دست می آید پس در همه حالت حتی در شدت بی حالی به بیرون بروید و این حرکات را با ۳۰ الی ۴۰ درصد انجام دهید ما امید داریم که شما پیشرفت بسیاری خواهید کرد

نکته : همیشه این جمله رو تو ذهن خودتون داشته باشید که همچی با تمرین وتکرار درست میشه به بهانه ی همین جمله ما این ویدیو بسیار کاربردی را برای شما اماده کرده ایم که نهایت استفاده رو از این ویدیو ببرید و پیشرفتی در ورزش والیبال داشته باشید .

جمله انگیزشی امروز: بزرگ‌ترين ناتوانی ما كوتاه آمدن است امن‌ترين راه برای كاميابی تلاش برای يک بار ديگر است

در ادامه می‌توانید ویدئوهای این مجموعه را تحت عناوین زیر مشاهده نمایید:

  • افزایش پرش
  • افزایش پرش در اسپک
  • افزایش پرش در دفاع
  • هماهنگی عصب و عضله
  • افزایش پرش طولی
  • افزایش پرش عمودی
  • افزایش قدرت عضلانی

تبلیغات

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *
شما می توانید از این استفاده کنید HTML برچسب ها و ویژگی ها: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>